Pages

utorok 21. decembra 2010

Život je zmena!

Dlhú dobu som už neblogoval. Pomaly som zabúdal na tie časy, keď som dokázal pred blogom presedieť hodiny a písať články, ktoré ma bavili.
Takže týmto dňom začínam na tomto novom blogu. Budem sa venovať všeličomu, no najmä svojmu najväčšiemu koníčku - knihám.
Recenzie písať neviem - teda, aspoň tie dobré, ale budem sa snažiť zo všetkých síl, aby vás môj blog nakoniec zaujal.

Skutočné meno neprezradím, ale môžete ma volať P@trick.

:))

2 komentáre:

  1. Strážny, Lodný, Zásobovací je úplne super.

    Mor vs. Epidémia, rozhodni sa, ktoré sa ti bude na papieri páčiť viac, myslím, že tu sa v podstate nedá hovoriť o tom, ktoré je správnejšie :)

    Plague Eldest - tu dám len návrh, čo takto Morový Najstarší?

    Sol-Erath: Sol je astronomický termín - je to veľmi jednoduché, len sa to hlúpo vysvetľuje: Sol -> SOLar systém = Slnečná sústava -> Slnko, ale v podstate môže Sol označovať akúkoľvek hviezdu, ktorá si okolo seba vyformovala sústavu planét. Ale nič lepšie ako Slnečná Zem mi ani nenapadne.

    Frex a chuntz: to sú určite nadávky. Keď som sa na to dívala v texte, vyzerá to, ako keby to frex bola variácia na konkrétne fuck (This is frexing good, so frexing big, I get the frex out of here), ale to chuntz - prešla som si e-book (mám ten z uloz.to - http://www.uloz.to/7606131/beth-revis-across-the-universe-01-across-the-universe-pdf) a nikde som to tam nenašla.
    Späť ku frexu. Vymysli slovo, ktorým to fuck/frex nahradíš. Dajme tomu sakra, a skús ho skomoliť. Frex! znie krátko a ostro - sarva! Zakra! Pohraj sa s tým :)

    Ak budeš mať chuť, tak mi preklad pošli, rada sa naň pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť